Madara
(7)
Mai multe informații despre sortarea noastră
Sustenabilitate și naturalețe într-un singur cuvânt: Madara
Misiunea și valorile brandului Madara sunt ancorate în credințe pur etice. Grija pentru amprenta de carbon pe care o lasă în urmă produsele, ambalajele sustenabile, mixul de ingrediente naturale și valoroase, formulate în așa fel încât să fie aduse la potențialul lor maxim, sunt caracteristici demne de o companie bazată pe principii puternice. Dincolo de etică, aspectul bio al produselor respectă trendurile industriei de cosmetice.
Universul Madara se reflectă în grija pentru sine: pe interior și pe exterior
Produsele cosmetice Madara sunt create astfel încât să îndeplinească nevoile unei întregi familii: grijă intensă pentru adulți și atenție extinsă la necesitățile de îngrijire ale celor mici.
Dorința de a combate sau a face față diferitelor condiții ale pielii a fost punctul de plecare al unei game de produse de îngrijire personală extrem de variată: de la produse pentru îngrijirea părului sau a corpului, până la cosmetice destinate tenului și make-up.
Plecând de la filosofia popoarelor nordice conform căreia este mai de preț ce avem pe interior decât aspectul exterior, produsele sunt create special pentru cei care își doresc cu adevărat să trăiască într-un mod cât mai natural și sustenabil.
Madara - bunăstare extrasă din esențe nordice
Efortul a patru tinere pasionate de produse cosmetice și un stil de viață cât mai sănătos cu putință a fost încununat în anul 2006, în Letonia, când brandul Madara a luat naștere.
Numele gamei de cosmetice a fost gândit special astfel încât să aibă o simbolistică la fel de deosebită precum produsele de îngrijire personală din portofoliul companiei. Astfel, sub denumirea Madara se găsește și o plantă misterioasă cu un parfum gingaș de pe pajiștile baltice, cu o vechime de sute de ani. Mai mult decât atât, aceeași plantă stă și la baza cosmeticelor formulate de fondatoare.