Sachajuan
(16)
Mai multe informații despre sortarea noastră
Sachajuan transformă simplitatea în frumusețe
Denumirea Sachajuan a fost compusă prin combinarea numelor celor 2 fondatori - Sacha Mitic și Juan Rosenlind - care, în anul 1997, au fondat în Stockholm compania cu același nume ce avea mai târziu să ajungă o emblemă în ceea ce privește produsele profesionale de îngrijire și styling ale părului.
Brandul a fost construit și funcționează în continuare pe un concept extrem de simplu, specific populațiilor nordice din Europa: frumusețea simplității.
Aceeași filosofie a fost aplicată de cei doi fondatori în absolut toată activitatea Sachajuan: produse care să facă lucrurile cât mai simple atât pentru clienți, cât și pentru profesioniștii din industria de beauty.
Granița dintre funcționalitate și minimalism contemporan
Produsele au fost gândite încă din stadiul de stabilire a formulărilor exacte și al ingredientelor folosite care va fi scopul lor final, și anume acela de a reduce ingredientele care nu sunt eficiente și de a transforma procesele de styling și îngrijire în rutine simple care nu necesită mult efort.
Conceptul minimalist al brandului se regăsește în absolut tot ce înseamnă Sachajuan - de la produse până la elemente de design și comunicare - efort ce necesită o incredibilă atenție la cele mai mici detalii. Astfel, estetica brandului reușește să alăture cu succes elemente pur contemporane și componente atemporale.
Produse variate, o singură tehnologie
Gama de produse conține articole de îngrijire și styling a părului, îngrijire corporală, mist-uri sub formă de parfum pentru păr și multe altele. Însă, din 2004 echipa s-a concentrat cel mai mult pe dezvoltarea produselor destinate părului care să poată acoperi orice fel de nevoie de îngrijire sau styling.
În acest proces, parte din ingrediente conțin extracte din două alge de apă rece - Rhodophycea și Chondrus, o combinație unică menită să îmbunătățească atributele naturale ale oricărui tip de păr.