Întrebări frecvente (FAQ)
- De unde pot sa îmi achiziționez produsele ?
Produsele dumneavoastră de beauty pot fi achiziționate din magazinele Douglas sau comandând online, pe douglas.ro.
- Cum pot returna un produs cumparat din magazinele fizice ?
Produsele achiziționate din magazinele fizice pot fi returnate numai în magazinul fizic din care au fost achiziționate.
- Cum pot sa imi fac card de fidelitate ?
Vă puteți înscrie în programul de fidelitate Douglas Beauty Card completând formularul de aici . Seria cardului dumneavoastră de fidelitate vă va fi trimisă pe adresa de e-mail comunicată în maxim 3 zile de lucrătoare de la completarea cererii.
- Cum pot sa utilizez cardul de fidelitate pentru cumpărăturile online?
Vă rugăm să salvați seria cardului de fidelitate în contul dumneavoastră de client online pentru a acumula puncte de fidelitate pentru fiecare achiziție și pentru a accesa promoții exclusive, personalizate.
- In contextul stării de urgență/stării de alertă, va crește timpul de livrare pentru comenzile online?
Facem tot ce este posibil să respectăm termenul de livrare de 3-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, însă, ținând cont de situația actuală, este posibil ca timpul de pregătire și de livrare să depășească puțin acest termen. Vei putea urmări însă traseul coletului tău pe link-ul pe care îl vei primi pe e-mail după expedierea comenzii.
- Ce măsuri de siguranță ați implementat pentru echipa care lucrează în magazinul online?
Vă asigurăm că am luat toate măsurile de siguranță și igienă pentru protejarea angajaților și colaboratorilor noștri, implicați în pregătirea și livrarea comenzilor dumneavoastră. Se fac periodic dezinfecții ale spatiului, inclusiv dezinfectii prin nebulizare, sunt folosite geluri pentru igienizarea mâinilor, se folosesc manusi si masti, iar accesul în depozitul si birourile online este permis numai persoanelor necesare și autorizate.
- Pot să fac o comandă prin telefon?
Pentru această perioadă punem la dispoziția dumneavoastră serviciul de plasări comenzi prin telefon, la numarul: 031.404.40.55
Serviciul este valabil de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00, exceptând sărbătorile legale, și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.
- Nu știu ce produs mi se potrivește. Cum pot beneficia de un sfat?
Pentru această perioadă punem la dispoziția dumneavoastră serviciul de consultanță telefonică pentru a identifica împreună cu un specialist Douglas care sunt produsele cele mai indicate pentru ritualul dumneavoastră de îngrijire.
Serviciul este valabil apelând numarul 031.404.40.55, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00, exceptând sărbătorile legale, și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.
Întrebări Frecvente
1. Înregistrare
2. Comenzi
3. Plată
4. Expediere
5. Returnări și rambursări
6. Mostre, bonusuri și cataloage
7. Copyright
1. Înregistrare
De ce nu înaintez în pagină după ce introduc datele?
Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informaţie în mod greșit. Câmpul care trebuie corectat este evidențiat cu roșu.
Dacă întâmpini alte probleme, contactează-ne la numarul 031.404.40.55 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scrie-ne la suport@douglas.ro.
- Ce este Wishlist?
Wishlist (sau "lista de dorințe") este un serviciu pentru utilizatorii înregistrați pe www.douglas.ro ce permite selectarea produselor de interes şi care funcționează ca un reminder. Astfel, fără a efectua o căutare de fiecare dată, vei putea vizualiza fișa produsului dorit printr-un simplu click. Existența unui produs în Wishlist nu te obligă la cumpărarea acestuia și nici nu garantează menținerea aceluiași preț de-a lungul timpului.
- Datele mele sunt protejate de legea privind confidențialitatea datelor?
Douglas este înregistrat în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal sub numărul 22676. Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Legea nr. 677/2001 (denumită în continuare ”L677/2001”).
Douglas îți respectă confidențialitatea. Poți intra oricând în profilul tău și îți poți modifica datele. Dacă dorești să-ți ștergi definitiv profilul este suficient să ne contactezi printr-un email la suport@douglas.ro.
- Pot să mă înregistrez și dacă nu am o adresă de email?
E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dacă nu ai o adresă, ți-o poți crea folosind unul din cei mulți furnizori care oferă gratuit o căsuță de poștă electronică, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo și mulți alții.
- Cum pot să-mi modific datele personale?
Intră în profilul tău denumit “Contul meu”, selectează din meniul lateral < Setări personale> și scrie direct datele pe care vrei să le schimbi în spațiile corespunzătoare. După ce ai actualizat datele te rugăm să dai click pe “Modifică”
- Ce pot face dacă am uitat parola?
Nicio problemă! Poți solicita resetarea vechii parole și îți poți crea o nouă parolă pe care o vei primi prin e-mail. Dă click pe „Aţi uitat parola?” din pagina de log in.
2. Comenzi
- Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?
Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin folosirea unui indicator “În stoc”.
- Pot să fac o comandă prin telefon/fax/e-mail?
Se pot plasa comenzi telefonice, apeland numarul de telefon: 031.404.40.55 sau pe email la suport@douglas.ro. Un consultant Douglas te va ajuta pas cu pas pentru a face comanda online pe www.douglas.ro.
Ca variantă alternativă, te invităm să mergi la cel mai apropiat magazin Douglas. Caută cel mai apropiat magazin din orașul tău aici.
- Cum introduc codul unui voucher la comanda Douglas?
Pașii pentru introducerea codului în comandă sunt: Adaugă în coș produsul/produsele preferate. Vizualizează coșul de cumpăraturi. Introdu codul voucherului în campul dedicat "Introduceţi codul voucherului". Click ENTER și finalizează comanda. De restul ne ocupăm noi.
- Cum introduc numarul Cardului Douglas?
Intră în profilul tău denumit “Contul meu”, selectează din meniul lateral < Setări personale> și adaugă numărul cardului tău Douglas in sectiunea Douglas Card. După ce ai actualizat datele te rugăm să dai click pe “Salvează”.
Dacă vrei sa plasezi o comandă ca Vizitator adaugă numărul cardului tău Douglas În cazul în care doriți să plasați comanda doar ca vizitator, bifati casuta “Sunt vizitator" și introdu numărul cardului Douglas în câmpul dedicat "Introduceți seria cardului Douglas".
- Ce înseamnă mențiunea „Exclusiv”?
Indică produsele pentru care Douglas este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei
- Ce înseamnă mențiunea “Nou”?
Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinele Douglas.
- Cum pot să anulez sau să modific o comandă deja făcută?
Din momentul în care faci comanda și primești emailul de confirmare, ai la dispoziție 30 minute pentru a contacta Serviciul clienți pe email la suport@douglas.ro pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dacă este cazul.
În cazul în care dorești să anulezi o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimite un email la suport@douglas.ro și îți vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
- Cum verific statusul comenzii plasate?
Autentifică-te în contul tău şi accesează COMENZILE MELE din secțiunea CONTUL MEU DOUGLAS
- Există o sumă minimă pentru achizițiile online?
Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 170 lei expedierea este gratuită.
Pentru comenzile mai mici de 170 lei costul transportului este de 15 lei.
- Am primit un Gift Card Douglas. Pot sa-l folosesc online?
Din pacate, Gift Card- urile Douglas nu pot fi folosite online. Gift Cardurile sunt valabile doar magazinele Douglas.
3. Plată
- Prin ce modalitate pot să efectuez plata?
Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor ( ramburs ) sau plata online, folosind orice card bancar prin platforma securizata Romcard.
- Pot să plătesc prin transfer bancar?
Plata se poate face prin ordin de plată. Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de Parfumerie Douglas SRL pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda. Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document.
În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.
- Pot să plătesc la livrare?
Desigur. Poți plăti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 170 lei, la orice destinaţie din România.
Pentru comenzile sub această valoare costul transportului este de 15 lei.
Suma totală de plătit curierului va apărea la recapitularea comenzii, în coșul de cumpărături.
În ziua prevăzută pentru livrare te rugăm să ai la tine suma exactă; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel . Vei găsi suma finală în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicată împreună cu celelalte date. Asigură-te de asemenea că adresa de expediere este corectă și completă, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, numărul scării și apartamentul).
- Comenzile prin internet sunt sigure?
Toate informațiile referitoare la comanda plasată și la cardul de credit și datele tale personale sunt protejate cu strictețe. Utilizăm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor și accesarea informațiilor. Pentru plățile efectuate cu cardul de credit, informațiile financiare (numărul cardului, data de scadență, etc.) nu se păstrează în niciun caz.
- Pot să primesc factură pentru comanda făcută?
Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.
4. Expediere
- Care este costul de expediere?
Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 170 lei, la orice destinaţie din România. Pentru comenzile sub această valoare costul transportului este de 15 lei.
- În câte zile voi primi comanda și cum pot să urmăresc expedierea?
Comanda se va încredința firmei de curierat rapid DPD în termen de 3 – 5 zile lucrătoare de la data confirmării. În acel moment îți vom trimite prin email informațiile necesare pentru a urmări expedierea.
Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?
Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala de curierat rapid DPD cea mai apropiată, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare!
- De ce nu am primit încă comanda?
Dacă întâmpini probleme cu livrarea comenzii, scrie-ne la suport@douglas.ro.
- Se pot face expedieri și în străinătate?
Ne pare rău, livrările se pot face numai pe teritoriul României.
- Se poate livra comanda la un magazin eDouglas?
Nu, comanda nu se poate livra la magazinele Douglas. Livrarea se va face la adresa specificată de utilizator la finalizarea comenzii.
- Se poate primi ambalajul de cadou?
Da, Serviciul este gratuit și este suficient să alegi această opțiune în timpul achiziționării. Articolele se vor ambala separat. Selectaţi Adaugă ambalaj cadou și selectați opțiunea de ambalare dorită.
5. Returnări și rambursări• Cât timp am la dispoziție pentru a vedea marfa și a o restitui?
Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii.
Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Douglas, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, însoțite de bonul care se află în pachet, completat în mod corespunzător. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie Termenii şi condiţiile Douglas, articolul Dreptul de retragere
- Am primit un produs cu defect prin comanda online, pot să-l returnez?
Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne scrii la suport@douglas.ro, menționând codul articolului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.
- Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat. Cum trebuie să procedez?
Dacă s-a făcut o greșeală te invităm să notifici imediat acest lucru echipei Douglas OnlineShop, scriindu-ne la suport@douglas.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.
- Doresc să restitui unul sau mai multe produse din comanda mea, ce trebuie să fac?
Trebuie să trimiți o comunicare prin e-mail la suport@douglas.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.
Vom rambursa suma respectivă in contul dumnevoastră menţionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea de catre Douglas a produselor returnate .
Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Douglas, însoțite de bonul şi factura care se află în pachet, impreună cu formularul de retur completat în mod corespunzător. Vezi detalii aici: www.douglas.ro/retur
- Se poate schimba un produs achiziționat online direct în magazine?
Produsele achiziţionate online nu se pot schimba în magazinele Douglas.
6. Eşantioane, bonusuri și cataloage
Aș vrea să primesc eşantioane de produs acasă. Este posibil?
Da, este posibil. La fiecare comandă fermă, Douglas îţi oferă CADOU 2 (două) eşantioane spre testare.
- Există un catalog Douglas?
Da, poţi răsfoi revista Douglas la categoria “Revista Douglas”
7. Copyright
Toate noutățile, graficele și designul site-ului www.douglas.ro sunt destinate exclusiv informării personale a utilizatorilor. Utilizarea se face pe proprie răspundere. Se declină orice răspundere pentru recurgerea la serviciu sau pentru lipsa disponibilității acestuia. Acest lucru este valabil și pentru prejudiciile derivate. Toate datele pe care le conține acest site sunt protejate de dreptul de autor.
Reproducerea, copierea sau tipărirea site-ului web, precum și conținuturile acestuia (inclusiv imagini, grafică și video) sunt permise în scopul plasării unei comenzi pe douglas.ro. Orice altă prelucrare, multiplicare, răspândire și/sau reproducere publică este în afara utilizării permise și reprezintă o încălcare a dreptului de autor. Această încălcare are drept consecință un avertisment și nu numai cererea de despăgubire a daunelor ci și recurgerea la căi legale și obligația de despăgubire a daunelor. Imaginile folosite pe www.douglas.ro au fost create pentru sau de către Douglas RO sau furnizate de partenerii industriali.