Ambasadorii campaniei
Suntem încântați să avem alături de noi patru personalități complexe, în noua campanie de imagine a mărcii Douglas: Diane Kruger, Elyas M’Barek, Ajok Madel și Alexandra Agoston. Pe lângă carismă, cei patru mai au un lucru în comun: curajul de a fi cât se poate de umani și de a-și arăta emoțiile chiar și în fața camerelor.
Diane Kruger
Diane Kruger este actriță, autoare și fotomodel. În prezent, locuiește în SUA. Este cunoscută pentru rolurile ei îndrăznețe și motivaționale, în care își arată mereu adevărata personalitate. Alegerea perfectă pentru campania noastră! În plus, a avut mereu o relație specială cu Douglas: „În timpul liber, îmi place să mă răsfăț într-un magazin Douglas, să descopăr produse noi și să le revăd pe cele clasice, pe care le cunosc atât de bine”, ne-a mărturisit ea. „Sunt încântată să fac parte din familia frumuseții!”
Elyas M’Barek
Elyas M’Barek este unul dintre cei mai cunoscuți actori vorbitori de limba germană. Se pregătește pentru o mutare la New York și a fost inițial surprins de propunerea noastră: „Nu se întâmplă în fiecare zi să i se solicite unui bărbat să se implice într-o campanie de frumusețe de asemenea anvergură. Mi-a făcut mare plăcere să fac parte din ea și sunt onorat să fiu una dintre noile imagini ale companiei.” A fost un deliciu și pentru noi, mai ales că am reușit să îi trezim pasiunea pentru frumusețe în timpul ședinței foto.
Alexandra Agoston
Alexandra Agoston este un fotomodel cunoscut în întreaga lume. Originară din Sydney, a devenit de curând mamă și locuiește în prezent în New York. Ca ambasadoare a Fundației Parley, este implicată în eforturile de conservare a oceanelor. Căldura și deschiderea ei au fost o adevărată sursă de inspirație pentru noi în timpul ședințelor foto.
Despre campanie
În fiecare zi, filosofia Douglas, „We do beautiful!”, ne invită să ne implicăm într-un dialog despre înțelegerea frumuseții.
Pentru fiecare, frumusețea înseamnă altceva și percepția asupra ei se schimbă constant: idealul de ieri poate fi complet diferit de cel de azi sau de mâine, iar cel de mâine poate fi unul cu totul nou.
Prin campania FRUMUSEȚEA ESTE… vrem să oferim spațiu pentru noi impulsuri. Cele trei puncte sunt extrem de importante. Sunt o invitație pentru fiecare să completeze această frază cu propria percepție.
Chris Colls
Fotograful
Chris Colls a dezvoltat un nou limbaj vizual alături de noi. Adept al fotografiei autentice, naturale și dezinvolte, australianul a reușit să ne ofere exact stilul pe care îl căutam.
Rezultatul este o impresionantă colecție de imagini care conferă Douglas un farmec aparte, plin de emoție, pe care îl veți regăsi în toate magazinele, afișele, pe site-ul nostru și în numeroase campanii viitoare.
„Totul se rezumă la onestitate și intimitate. De acolo îmi iau inspirația ca fotograf.”
– Chris Colls